even dacht ik dat ik vandaag een knaller kon verwachten maar dit lijkt alles behalve een knaller.. ik blijf nog even door testen, maar ben weer vreselijk bang dat deze ronde zonder Clomid alles weer in de war raakt.

aarrgghhh nog steeds geen knaller.. ik weet nu ook zeker dat de knaller ook nog niet geweest is want dan had de ovutest nu alweer veel lichter moeten wezen. Het streepje blijft behoorlijk donker maar nog geen knal. Vandaag cd 22 en ben gaan testen op cd 19.. vorige ronde met clomid op cd 21 een positieve ovutest.
Hi meiden
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121