volgens de app die ik bijhoud zal vandaag mijn ovulatie dag zijn.. ik denk dat het hem vandaag niet meer gaat worden.. maar volgens mij zit hij er wel aan te komen.. buik is wat gevoelig.. geen afscheiding. Vanaf vrijdag zijn we om de dag aan het klussen.. ik denk dat de test morgen positief is.. 2 dagen achter elkaar klussen gaat hier niet lukken.. wanneer raden jullie mij nu aan om te klussen? En wat denken jullie? Grote kans dat de test morgen positief is?
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121
