He Dames,
Ik denk mijn ei gisteravond/nacht te hebben gehad. Elke dag geklust, 5 dagen...pfff
Nu hopen dat temp mooi gaat stijgen als bevestiging.
Ik heb dus echt ruim 4-5 dagen ervoor al slijm, daarna stopt het. Bmm is erg duidelijk, wordt steeds zachter en open. Gister beste voelbaar. Maar nu dus iets later, dus ik denk dat nod op 27e gezet kan worden.
Sophia, heb je goede reis gehad? Spijtig van je m-tie! Ook al verwachte je dit, toch altijd een teleurstelling. Bedankt voor je ervaringen wat betreft de ovulatie. Ik denk het nu ook gevoeld te hebben! Ik kreeg gisteravond echt een felle steek in me rechter lies. Had al dagen wat steekjes maar nu 1 pijnlijke.
Temp vanmorgen nog niet verhoogt, verwacht morgen verschil (hoop ik)
Mommy2be, wat een heftig verhaal meid! Ik hoop dat de clomid goed bij je aanslaat!
Lisa, Apart dat je nog nega test, misschien nog even volhouden? Heel soms slaat je lichaam een ei over, dat heb ik ook een keer gehad. Niets ernstigs maar heel vervelend. Dan zit je maar te wachten op niets. Vaak pakt je lichaam daarna weer mooi op.
Al hoop ik natuurlijk dat je ei gauw nog komt hoor! Succes meis!
Vandaag gewerkt en morgen vaderdag, ga even langs bij pap en daar is ook een rommelmarkt. Maandag vrij en ff uitrusten

Jullie ook een gezellige en fijne dag gewenst,
Liefs Joy