Wie is er ook al langere tijd bezig om zwanger te worden? - Zwanger worden forum

Wipeout - schreef op 16-02 om 09:55
hey dames,

Hier nog steeds oud bloedverlies, maar stond vanmorgen op met een heel wazig hoofd.... Net het idee dat je net even meer moet opletten met stevig staan en lopen, want het idee van anders flauw vallen echt heel bizar..... We gaat het allemaal meemaken.... Mijn borsten doen nogsteeds zeer en lijken met de dag groter te worden, ga vandaag even een sportbh halen misschien dat dat ook wat lekkerder zit dan een bh met beugels.

Hoe is het met de rest van de dames?

fijne zondag!
Maaike
3430 antwoorden en 48129966x bekeken
Wipeout - schreef op 16-02 om 09:56
owja, ik krijg trouwens geen mail meer wanneer er hier een bericht neer gezet word.... hebben jullie hier ook last van?
Dame - schreef op 16-02 om 10:07
Geen last van volgens mij...
lisaaaa&milan - schreef op 16-02 om 10:26
wipeout, 

ik heb er ook last van, heb het nu al een week dat ik nix meer in me mail krijg.
- schreef op 16-02 om 11:05
Maaike, het klinkt heel positief!
En de meldingen krijg ik gewoon binnen.

Lisa, temp je elke dag op dezelfde tijdstip?

Bianca, hoe is het vandaag met je?

Fijne dag, dames!
Sophia
lisaaaa&milan - schreef op 16-02 om 11:09
@ Sophia

ik temp elke dag op het zelfde tijdstip!
alleen gister was het ietjes later omdat ik te laat wakker werd.
maar in het algemeen test ik altijd zelfde tijd,
Wipeout - schreef op 16-02 om 11:15
bianca; mijn lichaam maakt het elke keer erg spannend..... Ik ga het allemaal zien..... zou het erg fijn vinden als het nu zo zou mogen zijn, want dan ben ik toch nog heel eventjes samen met mijn zus zwanger en kan ik mij vrijdag uitleven op de 9 maanden beurs hahahaha

hoe gaat het met jou nu?
Wipeout - schreef op 17-02 om 09:28
hey dames,

Hier beginnen de krampen te komen en mijn borsten doen niet zo zeer meer.... Net naar t ziekenhuis gebeld en heb voor morgen een telefonische afspraak aangezien ( wanneer mijn menstruatie vandaag doorzet) dit op dag 23 is..... Ik wil dan toch even met haar gaan overleggen hoe we verder gaan, aangezien ik eigelijk pas in juni terug mocht komen.... maar ja als mijn lichaam zo gek gaat doen met cyclussen is dat voor mij nu even iets te ver weg.

Ik houd jullie op de hoogte!
bianca1986 - schreef op 17-02 om 09:46
Hey wipeout, 

Nog niet helemaal opgeven, zolang er geen bloed is, dan gaat het nog goed.. 
Krampjes kunnen natuurlijk twee dingen betekenen, of de duivels of misschien toch wel van een vast gebeten vruchtje
Ik hoop natuurlijk dat het laatste voor jouw telt, wel heel verstandig van je dat je alvast gebeld heb, en nu een belafspraak heb, want anders blijf je zo in onzekerheid zitten, en dat is ook rot..

Want juni duurt anders wel heel lang nog he  
Ben benieuwd wat ze nu gaan doen verder.. 

Liefs Bianca
Dame - schreef op 17-02 om 09:42
Verstandige beslissing wipe out!.

Liefs Dame
Wipeout - schreef op 17-02 om 09:58
ik durf ook nog geen pijnstillers in te nemen..... het is nu dag 3 oud bloedverlies, maar heb echt het idee dat het nu wel door gaat zetten, maar houd altijd nog een klein sprankje hoop..... 
Juni duurt inderdaad nog wel erg lang, aangezien we in april al 2 jaar bezig zijn en volgens het ziekenhuis wij allebei gezond zijn en het dus gek is dat het nog niet is gelukt in deze tijd.... we gaan het allemaal weer zien..
Wipeout (Gast) - schreef op 17-02 om 10:52
Helaas deze maand niet gelukt....  lig met een kruik en flinke krampen dubbelgevouwen op de bank.....  hopelijk werken de pijnstillers snel, want om 14:15 moet ik werken..... Dus nog 2,5 uur om weer een beetje bij te trekken.....

Ben blij dat ik morgen telefonisch contact heb....

Dame; mijn bloed is gecheckt op hormonen, we zijn getest op soa's, er is een echo gemaakt om te kijken of er eieren groeien, er is een schuimecho gemaakt om te kijken of mijn eileiders open staan en mijn vriend heeft zijn zaad in moeten leveren.... Alles was goed, dus volgens gynacoloog en internetprogramma hebben wij een hele grote kans om zelf zwanger te worden.... Heb zelf ook ovulatietesten gebruikt, getemperatuurt en zit nu aan de bachbloesemtherapie.... En blijf zelfs minimaal een half uur liggen met mijn billen omhoog..... Dus wij weten niet meer wat we moeten, owja heb ook de granaatappelsap elke dag trouw gedronken....

Hopelijk geeft de gynacoloog ons morgen weer een beetje hoop....

Sorry voor mijn klaagberichtjes, maar zit er ff doorheen.....
Mommy - schreef op 17-02 om 10:55
Lieve Maaike,
Veel sterkte en hoop dat je, je gauw beter voelt! Doe rustig aan en het gaat echt goed komen bij jullie! Dikke knuf Joy
wipeout (Gast) - schreef op 17-02 om 11:06
joy; dank je wel voor je reactie...... op dit soort momenten ben ik de positiviteit even kwijt dat het goed gaat komen..... Ik weet dat het goed komt, maar het duurt mij iets te lang....

En kan nu ook ineens niet meer inloggen   grrrrrrrrr want ben mijn wachtwoord vergeten en krijg geen mail van brabbels
bianca1986 - schreef op 17-02 om 11:28
Lieve wipeout, 

Wat balen zeg dat het dan toch door is gekomen  
Pff rot duivels elke maand bij ons.. 

Doe maar even rustig aan, even bijkomen.. 
En hoop dat de pijnstillers snel gaan werken voor je,
Ik snap je boosheid en frustratie, en natuurlijk je angst, je heb al allemaal onderzoeken gehad, maar niks kunnen vinden, maar het zwanger worden wil toch op de een of andere manier niet lukken, snap je verdriet..  het is ook niet leuk allemaal..

Meis kop op, en de volgende ronde gaat het gewoon gebeuren, en dan kom je ons ineens goed nieuws vertellen.. 

Succes en sterkte met werken vanmiddag, hoop dat het een beetje gaat lukken, ondanks je pijn enz.. Vind het rot voor je.. 

P.s hopen dat de gynaecoloog morgen wat positievers heeft te vertellen, wat je weer een beetje hoop geeft  

Liefs Bianca
Bloem1983 - schreef op 17-02 om 11:11
Ha lieve dames,

Net op controle geweest. Nu in totaal 26 follikels...as donderdag 8:45 u punctie.
baarmoederslijm mooi dik dus als alles goed gaat en we houden onze embryo's nu goed in leven
dan misschien toch een terug plaatsing.
maat dat ligt et echt aan hoe het gaat en dat ik gern last van overstimulatie krijh.
om half 1 en om 4 uur een sollicitatie dus ik reageer vannavond weer dame.

xxxxx knuffels
bianca1986 - schreef op 17-02 om 11:55
Lieve bloem, 
Zo in totaal al 26 dat is toch best een hel hoop ? Hihi  
Wat fijn dat je baarmoederslijm in ieder geval goed was, dat is zoiezo beter om te horen,

Dat word een spannende dag he donderdag, poeh ik ga heel hard voor je duimen, dat alles goed gaat verlopen, en spoedig voor je, en dat je niet zo heel veel pijn heb en krijgt..
En dat er dan daarna maar heel veel mooie dingen mogen gaan gebeuren voor je.. 

Nu hopen dat de embryo's in leven blijven, en dat ze dan toch terug geplaatst mogen worden, 
Echt spannend, hopen dat er geen overstimulatie komt, 
En dan gaan we daarna voor een positieve test, 
Dat lijkt me heel goed op ze plaats 

Ik ga heel hard duimen voor je 
Liefs x x x Bianca
bianca1986 - schreef op 17-02 om 11:56
Good luck met je sollicitaties, 

Hopen dat er wat leuks tussen zitten voor je, waar je jezelf kan zijn, en waar je je fijn bij voelt..
Nogmaals succes 

Liefs x
lisaaaa&milan - schreef op 17-02 om 13:29
Lieve wipeout

ik had precies het zelfde gister kon mij ook niet meer inloggen
moest ook me w8woord enzo opnieuw aanvragen..
wat balen meis dat je ongi is doorgekomen hopelijk zakt de pijn snel weg..
waar heb je online die test gedaan? , ik zit namelijk in het zelfde schuitje als jou 3,5jaar bezig, alle onderzoeken zowel van mij als me vriend waren positief was nix te zien!
lisaaaa&milan - schreef op 17-02 om 13:29
& zwangerschap blijft nog steeds tot heden uit.
Bloem1983 - schreef op 17-02 om 16:29
Grrr mn eerste gesprek ging goed. Ik had er een hele goede hoop op.
krijg ik net een mail dat ondanks het een leuk gesprek was de keus toch op een
abder gevallen is pffffff. Mn 2e gesprek ging minder daar ik helemaal poaitief was over de
1e sollicitatie xxxx
wipeout (Gast) - schreef op 17-02 om 18:01
Lisa; Die 'test' deed de gynaecoloog zelf via het internet. Hier kon zij invullen hoe de kwaliteit van het zaad was en de rest van de mogelijke afwijkingen of juist niet..... en hoe lang wij bezig waren en mijn leeftijd (25). Hier kwam een percentage uit. En wanneer het percentage dan boven een x aantal is moet je het nog 6 maanden zelf proberen. Zodoende dat wij het dus nog tot juni moesten gaan proberen.... Het bizarre was alleen dat ze het aantal jaren dat je bezig bent wel kunnen invullen maar niet het aantal maanden.... dus wij waren 1 jaar en 8 maanden bezig op dat moment en dan werd er alleen 1 jaar ingevuld, terwijl misschien wanneer ze 2 jaar hadden ingevuld de uitkomst wel anders was geweest.

Gelukkig is de pijn al minder, lang leven de pijnstillers. Nu lekker op de bank met een dekentje en mijzelf lekker laten vertroetelen door mijn vriend.

Bloem; wat balen zeg dat je het niet bent geworden! Hopelijk vind je snel een andere leuke baan!

fijne avond,
maaike
lisaaaa&milan - schreef op 17-02 om 18:23
Wat balen bloem
Gef niet op! Hou de moed erin.


Liefss
- schreef op 17-02 om 20:05
Maaike, ik begrijp je teleurstelling en onzekerheid. Er bestaan soms gevallen wanneer uitblijvende kinderwens onverklaard blijft. Als je toch twijfelt, misschien voor de second opinion naar een andere kliniek. Jullie hoeven dan niet alle onderzoeken weer te herhalen. Jullie kunnen jullie dossier meenemen om een advies bij de andere kliniek te vragen.
Ik ga ook door naar de volgende ronde. Afgelopen zaterdag ongi geworden.

Bloem, geweldig nieuws over je eitjes! Ik zal voor je donderdag heel hard duimen!

Liefs,
Sophia
wipeout (Gast) - schreef op 17-02 om 21:35
hey dames,

Wanneer ze morgen niet aangeven eerder dan juni te willen gaan behandelen zal ik naar een andere kliniek gaan om een second opinion.... We hebben nu alles wel geprobeerd en zit aan de bach bloesemtherapie en granaatappelsap. Ik drink nauwelijks nog cola of andere koolzuurhoudende dranken... we koken elke avond gezond en heb zelfs alles op alles om nog wat extra kilo's aan te komen..... is wel gelukt  al 2 kilo.

Ik heb in ieder geval volgende week dinsdag ook een afspraak met die vrouw van de bachbloesem en dan gaat ze mijn ei even toespreken dat het nu toch wel een keer tijd word voor bevruchting... we gaan zien of het gaat helpen!

ik ga nu lekker slapen! welterusten alvast!
maaike
Wipeout (Gast) - schreef op 18-02 om 08:49
Hey dames,

Net gyn aan de lijn gehad en ik moet extra bloedonderzoeken ondergaan op dag 3 , 21 en 28 uit mijn hoofd en dan gaan ze verder kijken naar mijn hormonen.... Hopelijk gaat dat de oplossing geven....

Dus we gaan weer beetje verder onderzocht worden! Op naar een wondertje in mijn buik, want geduld dat hebben wij nog wel getoont! 

Fijne dag! 
Maaike
bianca1986 - schreef op 18-02 om 10:46
Lieve Maaike, 

Dat is toch wel fijn he dat ze toch nog even wat gaan doen voor je, 
Al is het alleen maar voor jezelf het gevoel te hebben dat je niet al die tijd stil zit, en niks kan doen en dan geen controle te hebben op deze situatie.. 

Ik begrijp jullie allemaal zo goed dat jullie er soms zo doorheen zitten  
Gelukkig zijn we er om elkaar op te vangen, en er het beste van te maken.. 

Fijn dat ze je laten Bloedprikken op bepaalde cyclusdagen.. 
Hoop dat er wat uitkomt, waar door ze je een wondermiddeltje kunnen geven
En pats, hoppakee op naar een wondertje 

Liefs Bianca x 

Fijne dag meiden
Liesseling - schreef op 19-02 om 01:34
Hoi dames, ik kom ook graag gezellig mee brabbelen...

Toevallig dit eerder gepost op soort gelijk topic :

Helaas ook al 8 of 9 maanden bezig, nu afgelopen keer ook echt ovulatie testen gebruikt en op tijd geklust. Nod rond 27e, ik noem t ronde 1 ivm de ovulatie testen (en ronde 10 klinkt zo depri)

Ik merk dat ik er te erg mee bezig ben en beetje geobsedeerd ben, wat natuurlijk niet goed is, maar ik voel elk klein dingetje in mn buik en zie alles als symptoom. (snellere hartslag, veel plassen, veel gerommel in mn buik) Ben bang dat het weer alleen tussen mn oren zit.

Afwachten maar weer! (proberen zo lang mogelijk te wachten met testen!)


lisaaaa&milan - schreef op 19-02 om 03:34
welkom liesseling,


leuk dat je mee komt kletsen
ik snap wat jij bedoeld soms denk ik ook elke x zulke dingen te voelen haha!
ik ben inmiddels 3,5jaar bezig, en zit inmiddels onder behandeling in het ziekenhuis IUI.
vandaag is precies me nod
Wipeout - schreef op 19-02 om 08:52
lisseling; welkom! 
lisaaaaaa1; jeetje wat spannend vandaag! wanneer ga je testen?

bloem; heel veel succes morgen!

sophia; hoe gaat het met je?

ik zit te wachten op de postbode voor de papieren om bloed te laten prikken..... hopelijk komen de papieren vandaag binnen anders moet ik t prikken uitstellen tot volgende maand.

fijne dag vandaag!
liefs,
maaike

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!

Ga naar pagina ...

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103