Wie is er ook al langere tijd bezig om zwanger te worden? - Zwanger worden forum

lisaaaa&milan - schreef op 08-01 om 21:50
@ sophia,

je hebt me nod verkeerd ge noteerd hihi, staat 7-1-2014 maar moet 21-12-2014 staan
3430 antwoorden en 48129966x bekeken
Dame - schreef op 08-01 om 22:14
Sophia, ik heb me eerste echo 4 februari!. Dan ben ik 9 weken. Ik hoop te zien dat dan alles goed is. Ik vind het nu al erg spannend, stel je voor dat het niet goed zit.... of buitenbaarmoederlijk is....
Ik hoop op het beste maar vind het toch wel spannender dan ik dacht, daar naartoe leven.

Goed om te lezen dat je goed geklust heb! Ik hou het hier nauw in de gaten om te zien of het gelukt is bij jou en de andere dames. En ik ga er vanuit dat er binnenkort nog meer positief nieuws komt, dat voel ik gewoon....

Liefs Dame.
Poesh - schreef op 09-01 om 06:11
@Joy, dank je wel meid, over bezige bij'tjes weet ik alles, ben er ook zo eentje die nooit iets uit handen geeft.. Maar nu met mijn platte rust moet ik natuurlijk wel, gisteren is mijn mama men strijk komen ophalen, dat is de eerste keer dat dat gebeurt in al die jaren dat ik niet meer thuis woon.. Het ventje heeft boodschappen gedaan, kookt alle dagen en ga dit weekend ons huisje beetje kuisen. Terwijl hij voltijds blijft werken, hij doet nu alles wat ik anders doe.. Maar hij is wel langer weg van en naar zijn werk...

Voor de rest hier daarnet nog beetje bruinverlies, niet veel, hoop dat het eens stopt.. Mijn darmen liggen volledig stil door die utro.. Mijn schoonmama komt me deze middag bezoeken, wel fijn, maar voor de rest ben ik alles aan het afbellen.. Normaal moesten we zondag naar familiefeest, maar met die utro zie ik dat echt niet zitten, dus die ene tante die alles organiseert hebben mijn ouders ingelicht over de situatie... Volgend weekend had ik met een vriendin afgesproken, ik zal haar ook maar al inlichten idem voor volgende zondag met de familie.. Ik heb echt wel geluk met mijn ventje, hij doet echt alles voor mij..

@Dame, ik denk bij een bbm dat je wel al pijn zou gekregen hebben? Echt een pijn aan 1 kant? Dat was het eerste dat de gyn mij vroeg toen ik belde met bloedverlies....

@Bloem, veel succes met afwachten!

@Angel, geniet nog maar van je zwangerschap, het zal er nu vlug zijn!

@Eva, proficiat met de nieuwe baan! En ook jij bent een sterkte dame! Iedereen heeft wel eens zwakke momenten, momenten dat ze er liever niet bij willen zijn.. Zo heb ik schrik dat ik beetje uitgesloten ga worden nu, een collega stond op elk moment om te bevallen, de vorige keer heeft ze direct een berichtje naar me gestuurd, ik vrees dat ik dit nu niet ga krijgen.. Ze wisten niet goed hoe ze met mij om moesten gaan na de mk, en ik denk dat ze het nu terug niet weten.. Deze nacht droomde ik dan ook dat ze een jongetje had gekregen met de naam James, geen idee hoe ik daarop kom want ben ervan overtuigt dat het terug een meisje is bij haar... Maar dat zijn dan ook mijn zwakke momenten, ik zou zo graag het berichtje krijgen, maar het gaat ook even stekken omdat ik niet 100% zeker ben dat hier alles goed blijft gaan..
Bloem1983 - schreef op 09-01 om 09:05
Lieve Poesh,

Ik hrb oom vaak ultra gekregen. Ik had geen last van mn darmen ... gelukkig. Verder wel veel last van agscheiding lang leven de inleg kruisjes. Je mort nu gewoon even aan jezelf denken hoe moeilijk dat ook is xxx
Poesh - schreef op 09-01 om 10:04
Ja ik weet het hoor bloem, en dat doe ik ook ben heel blij dat ventje, schoonma en ma zooo begripvol zijn.. Vooral mijn ventje dan.
Ik heb geen problemen dat ik die utro moet nemen, sta vol van acne, darmen liggen plat en ben zo'n 6 uur per dag duizelig erdoor, maar goed, dat neem ik er allemaal voor lief bij, als die echo maar goed is . Ik ben ook alles aan het afbellen wat we in de komende weekends gepland hadden.. Want met die duizeligheid is het niet te doen, hierdoor zal er ook een vriendin het al weten, achja het zij zo, ik heb alles over voor een ukje, echt alles. Ik ben al heel blij dat ik net geen bruine afscheiding meer had nu voel ik mij goed, binnen uurtje terug utro, en dan is het weer gedaan voor 2 uur ofzo.. Na een halfuur komt dat op en dan heb ik echt wel 2 uur last. Achja het is voor het goede doel!
Bloem1983 - schreef op 10-01 om 08:04
Lie e Sophia en andere dames

Wie kan mij advies geven? Ik ben nl gestart met temp en zit nu op cyclusdag 7 maar mijn temp is al vanaf 2 dagen voor de ms 37 graden is dat gewoon?

Xxxx
lisaaaa&milan - schreef op 10-01 om 11:55
hallo bloem,

ja dat heb ik ook welleens gehad! soms kreeg ik of 1 dag er voor of op de zelfde dag dat me temp pas naar beneden gaat!
officeel hoor je geloof ik 1 maand de tempen dan klopt het volgens mij pas?
Bloem1983 - schreef op 10-01 om 16:28
Thanx lisaaaa en poesh ik ga gewoon nog ff door met tempen xxx
Poesh - schreef op 10-01 om 15:18
@Bloem, ik heb echt geen idee, heb nooit getempt..

@Lisa, hoe bevalt het wachten je?


Hier slaat de verveling toe.. Maar niks aan te doen, nog 10 dagen, en hopen dat alles goed is en ik dan mag gaan werken.... Voorlopig lijkt het wel goed te gaan, ben nu en dan eens misselijk en geen drupje bloed meer te zien of bruinverlies.. Dus de hoop groeit wel. Sorry dat ik hier steeds kom klagen hoor . We moeten proberen positief te blijven, het feit dat ze mij platte rust en utro gegeven hebben is een teken dat ze denken dat het daarmee wel goed kan komen, toch?
lisaaaa&milan - schreef op 10-01 om 16:13
@ poesh

gaat wel z'n gannetje! van mij had al wel die MS mogen komen hoor hihi
aag nog even wachten en dan zien we wel hoe het gaat lopen eerste keer is toch altijd spannend!
Mommy - schreef op 10-01 om 19:23
He Dames,

Bloem; Vervelend dat je zo last had van je buikje! Hoe gaat het nu? Bedankt voor je begrip en lieve woorden! Het is even wennen maar heb nu al een beter ritme gevonden  Wij vrouwen zijn gewoon vaak lekker bezig hihi en geven niet graag uit handen. Ik was ook onrustig door de hormonen, merk dat het geestelijk me ook beïnvloed maar daar kan ik me nu steeds beter aan overgeven en dan paar dagen later voel ik me weer beter.

Poesh; Fijn dat het vloeien is gestopt! Heftig dat je wel bijwerkingen hebt van die utro.
Ik snap dat je, je soms verveelt. Ook jij moet je overgeven aan de rust he en dat het soms niet makkelijk zal zijn. Heel goed om voor jezelf te kiezen en wat afspraken te verzetten/afzeggen. Hou hoop dat het voor een mooi doel is, jullie wondertje. Misschien lekker series/films kijken etc? Laat je maar lekker vertroetelen!

Lisa; Succes met afwachten! Hoop dat het natuurlijk niet meer nodig zal zijn, de komende behandeling.

Goed weekend allemaal!
Liefs Joy
Bloem1983 - schreef op 10-01 om 21:37
Lieve Joy,

Ik had 2 dgn na iui (23 dec) ontzettend buikpijn nu gaat wel hoor echt waar. Omdat ik al maanden hormonen via injecties spuit heb ik valer last van mn buik maar ach je hoort mij niet klagrn uhm uhm uhm. Tja dr zit een cyste maar zoals de gyn zei .... jij klaagt echy nooit ik hoor je nooit je bent een harde hahaha nouja we gaan gewoon weer door hihi.

fijn weekend xxxx
lisaaaa&milan - schreef op 10-01 om 20:12
dankje joy
lisaaaa&milan - schreef op 10-01 om 20:54
super sophia!
Bloem1983 - schreef op 10-01 om 21:41
Lieve Sophia,

Ja ik ben nu pas begonnen met tempen. Voorheen had t geen zin omdat ik via echos mn eisprong in de gaten werd gehouden en pregnyl kreeg. Dus dacht ik ga nu tempen miss zie ik toch iets van verschil en kan ik toch zien dat er n eisprong op dag 15 komt wat ik vroeger altijd had(30dgn cyclus) ..... het zou wat zijn als ik de 20e kom voor n echo dat ze zien dat er een plak babytje zit whahahahaha dat zou super zijn maar helaas te mooi om waar te zijn. Ik heb totaal geen symptomen dus nee die waan laat ik maar weer gaan.

lieve Sophia ik ben zo benieiwd hoe jullie 2e iui gaat....pfffg zo spanne d laat je weten ala die is want dan brand ik een extra kaarsje voor je meid!!! Xxxx
- schreef op 10-01 om 21:54
Dank je, heel lief 
Bloem1983 - schreef op 11-01 om 08:45
Lieve Sophia en lisaaaaa,

Wederom vandaag cyclus dag 8 getempt en t was 37 graden. Alleen start ik maandag bij mn nieuwe vaan waar ik al om 6 uur moet beginnen dus niet meer kan tempen. Want ik tem normaal iedere dag om 7:15 uur en vanaf maandag moet ik er om 5 uur uit. Het is een baan in de schoonmaak. Ik ben super blij dat ik iets gevonden heb waardoor ik weer een ritme krijg. Want sinds de zomer ben ik wegens reorganisatie waar 300 man eruit moesten zonder baan te komen zitten. Ik werkte als peuterleidster 3 jaar daarvoor heb ik ruim 6 jaar in de zorg gewerkt. Beide branches heb ik mega veel gesoliciteerd maar met de crisises in het land werkt het niet echt mee. Maar nu ik 5 dgn in de week van 6:00-9:00 uur dus 15 uur kan werken. Iedere maandag middag, donderdag middag en zaterdag ochtend en middag als vrjjwilliger een een bejaarden tehuis werk heb ik een volle week. Daarbuj komt dat ik ook iedere dinsdag de gehele dag na school ga voor de opleidingvoetpedicure en nog moet sporten en het huishouden. Dus voor nu ben ik blij dat ik iets gevonden heb en wie weet datik dadelijk alsnog iets kan vinden wat aansluit aan mn opleiding....maar voor nu ben ik blij en genoeg afleiding om het zwanger worden wat meer losser te makeb rn laten. Want als je hele dagen thuis zit is dat nog best moeilijk xxx iedereen een fijne dag ik ga zo na het bejaardentehuis xxxc
Poesh - schreef op 11-01 om 09:05
Bloem, vind het heel fijn voor je dat je maandag op je nieuw werk kan starten! Ook al is het niet waarvoor je gestudeerd hebt, werk hebben is belangrijk en een zeer goede afleiding om niet constant aan zwanger worden te denken!! Heel veel succes ermee!

Hier gaat het voorlopig, voor zover ik zelf kan weten, alles goed.

Iedereen een fijne dag! Bij mij is het wederom een dagje in de zetel.. Heb zo nog een hele week voor de boeg...
lisaaaa&milan - schreef op 11-01 om 15:25
Bloem heel fijn dat je een nieuwe baan hebt!
ik ben ook al even bezig om een baan te zoeken, alleen het lukt op het moment nog niet zo!
indd als je hele tijd thuis zit denk je er meer aan, als dat je bezig bent!
Poesh - schreef op 12-01 om 08:33
Ik hier hier een ander topic over utrogestan geopend, daarin vroeg iemand me hoe het ondertussen met me gaat.. Wel mijn antwoord wil ik jullie niet ontnemen, dus ik heb het even hier ook neergezet, beter dan dit zal ik het niet meer kunnen omschrijven denk ik...

Hey anna, voorlopig gaat het wel goed, voor zover ik kan weten natuurlijk..
Ik loop alleen de muren op omdat ik plat moet liggen en dat is echt niks voor mij.. Dat in combinatie met de hormonen vloeien hier vaak traantjes. Maar we hebben het ervoor over . Ik heb enorm veel zin om maandag al terug naar de vrije consultatie te gaan, om gewoon iets te weten, groeit het nog verder of niet..... Hoe hard het ook zou aankomen als het terug misgaat.. Ergens geloof ik er nog altijd in dat het deze keer misschien wel goed komt, ergens denk ik dat die utro misschien al te laat was en ik die van in het begin had moeten nemen.. Soms denk ik ook, stel dat het vorige vruchtje gezond was en gewoon het gevecht met het bloed niet aan kon, klinkt raar maar daar komt het uiteindelijk wel op neer.. Hoe dichter februari komt hoe moeilijker ik het terug krijg, en zeker door de onzekerheid die ik nu terug heb.. Ik zou hier nu hoogzwanger moeten zitten, niet platte rust houden omdat ik bloedverlies heb bij beginnende zwangerschap.. Ik ben heel blij dat ik terug zwanger ben, versta me niet verkeerd, maar heb ook zo'n schrik dat het misschien allemaal terug fout loopt en ik eind februari ipv het tegen iedereen te mogen zeggen terug bij af sta.. Terwijl ik een baby in mijn armen kon hebben. Het is allemaal zo dubbel... Ik hoop gewoon dat het nu goed mag blijven gaan, dat we het in februari mogen uitschreeuwen dat we zwanger zijn en we in augustus/september een gezonde baby op de wereld kunnen zetten! Hij/zij is zo welkom, bij ons, bij de grootouders, bij de vrienden, de familie, het werk, iedereen verwacht bij ons kinderen, en iedereen ga ze met open armen ontvangen. Het is heel fijn om te weten dat iedereen achter ons staat, en dat maakt het moeilijk om tegen iedereen nog te moeten zwijgen.. Ik heb nu wel 1 vriendin in vertrouwen genomen, en ze hoopt mee dat alles in orde komt, maar ik zou gewoon eens willen kunnen zeggen, ik ben zwanger, ook op het werk, nu is het van ja ik ben zwanger maar heb bloedverlies dus.... Snap je? Maar goed, ik ben een beetje aan het afwijken, voorlopig lijkt alles goed te gaan, geen nieuw bloedverlies meer gehad, deze ochtend een beetje bruinverlies maar dat is ook terug gestopt, zal nog beetje oud geweest zijn...

Ik weet dat dit voor jullie misschien hard aan kan komen, want ik weet hoeveel moeite jullie moeten doen om zelfs maar zwanger te worden.. Maar zo voel ik mij momenteel...
Bloem1983 - schreef op 12-01 om 09:53
Lieve Poesh,

Tuurlijk mag je je verhaal en gevoelens kwijt...hier zijn we er voor. En hoe graag ik je angst weg zou willen nemen ik kan het niet want ondanks ik nooit een zwangerschap heb meegemaakt het blijft heel erg spannend. Maar ik wil ook zeggen dat dr veel vrouwen eerst een miskraam krijgen en daarna wel geweldige gezonde kids. Ik wil niet vervelend zijn en hoop niet dat ik je zo pjjn doe ik wil je alleen moed geven. Moed om nog ff plat te liggen, moed voor een plak baby en moed om het in febr van de daken te mogen schreeuwen. Hou je taai meis.

fijne zondag allemaal xxx
- schreef op 12-01 om 19:28
Bloem, ik wou even zeggen dat je door kunt tempen. Maakt niet uit dat je het een paar uurtjes eerder gaat doen, als je maar voor het opstaan tempt. Je temp zal wel ietsje lager zijn. Maar de belangrijkste is dat je je ei nog niet gehad hebt. Als je een stijging van 0.2-0.5 constateert, dan is je eisprong geweest. Success!
Poesh - schreef op 12-01 om 19:30
@Sophia, de verveling slaat altijd toe eigenlijk.. Ik ben net terug met origami gestart, maar voor veel langer dan een dagje zal dit ook niet duren.. Achja we zien wel, net terug licht bloedverlies dus ik denk dat ik morgenvroeg nog maar eens bij de gyn ga..
- schreef op 12-01 om 19:34
Haha, oude hobby opgepakt

Als je morgen langs gaat, kun je misschien om echo vragen. Je bent al zes weken ver, het moet vast wel hartje te zien zijn. Dat zou geruststellend zijn!

Succes morgen!
Poesh - schreef op 12-01 om 19:37
Ja idd oude hobby
Ja als ik ga is het voor een echo, anders heeft het niet veel nut .
Ik denk wel dat ik ga, heb al aan ventje gevraagd om geld achter te laten want ik heb niet voldoende meer zitten.. Ik hoop dat alles goed is maar heb er wel wat schrik voor eerlijk gezegd..
Eva - schreef op 12-01 om 20:43
Ik word helemaal gekkkk van het wachten op afspraak uroloog..alle dingen dwalen door mn kop! Waar heeft mn vriend last van, waarom geen zaadcelle?!?! Tesa.
pesa..iui? Ik wacht al twee maande zowat..dit kan toch niet menselijk zijn kan k nergens voor rang krijgen
bianca1986 - schreef op 13-01 om 01:04
Het eesliefde, 

Ik snap dat je helemaal gek word van het wachten  balen is dat zeg, en helemaal als je dan al zo een twee maanden wacht, maar ik zou zeggen probeer wat afleiding te zoeken, en ik weet zelf hoe moeilijk dit is allemaal  

Ik geef je een tip ik weet moet bij welke verzekeringsmaatschappij jij verzekert bent ? Maar er zijn zeker maatschappijen die voor je kennen zoeken waar je niet zolang hoeft te wachten, en waar je zeker voorrang krijgt enz... Misschien dus even contact opnemen.. 

En die gedachtes zijn menselijk hoor die je heb, wamt ik loop namelijk ook zo, wat zal er toch mis zijn enz. . 

Succes meis 
Liefs Bianca
Wipeout - schreef op 12-01 om 21:12
Hey dames,

Poesh; heel veel succes morgen bij de gynacoloog! Ik ga voor je duimen en er brand een kaarsje voor je!

Eesliefde; probeer het voor jezelf los te gaan laten, tot de afspraak kan je niks doen. Probeer van moment naar moment te leven.... Nu eerst wachten tot de afspraak en daarna verder naar de uitslag... Het is heel moeilijk maar het beste van je kan doen....

Bloem; heel veel succes op je nieuwe werk! Hopelijk valt het je niet te zwaar.... En inderdaad misschien wel een idee om op te gaan passen... Ik werk zelf op de buitenschoolseopvang en doe daarnaast 1 ochtend zwart oppassen... Verdient erg leuk!

Ik zit ondertussen op dag 12 van mijn cyclus; op dag 9 en 11 geklust, en gaan nog op dag 13 en 15 klussen..... En dan op naar mijn nod op 27 januari! Vind dat we dan wel weer ons best hebben gedaan hihihi

Heel veel succes iedereen de komende week!

Liefs,
Maaike
bianca1986 - schreef op 13-01 om 00:57
Hey wipeout, 

Wij lopen gelijk op in onze cyclus, want ik zit namelijk ook op cyclus dag 12, Uhm nu inmiddels 13 natuurlijk hahaha want we zitten inmiddells bijna op vijf voor twee, goh..  lekkere tijd op te tikken zeg op brabbels, maja dat heb je moe zijn maar niet kunnen slapen, dus dan kan ik net zo goed even bij jullie komen lezen, en wat updates geven  

Hoe is het met je ? Wanneer denk je dat je eisprong komt ? 
Ik denk dat ik hier nog wel even moet wachten, ik denk toch nog wel tussen een dag of 8 a 12 .. Ben erg benieuwd... KLUSSE nog even... Even good luck deze rond , hoop echt van harte dat het raak is voor je 

Liefs Bianca
Mommy - schreef op 12-01 om 22:21
Maaike; goed bezig! Ga voor je duimen meis!

Bloem; succes met je nieuwe baan en nog gefeliciteerd!

Poesh; succes morgen! Duim voor je en hoop dat er meer duidelijkheid voor je komt!

Weltrusten,
X Joy

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!

Ga naar pagina ...

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103