joy; heel veel succes met de laatste loodjes zeg! wat is de tijd dan toch snel gegaan
Liesseling; hmmm je maakt het wel spannend hoor, maar kan me goed voorstellen dat je nu duidelijkheid wilt... Gewoon om 8:00 aan de telefoon hangen bij de huisarts dinsdag!
Sophia: als mijn cyclus net zo lang is als vorige maand en die houd ik nu even aan voor het gemak dan verwacht ik mijn NOD op 12 april. Ik wil jou en je man heel veel succes wensen met het wachten op de uitslag en tijdens het IVF traject!
Met mij gaat het goed. Zit nu op dag 20 van mijn cyclus dus heb de vruchtbare periode gehad in mijn vakantie. Hopelijk gaat het zijn vruchten afwerpen!
Daarnaast heb ik het erg druk met school en werk. Er staan allemaal positieve dingen te gebeuren op mijn werk dus dat brengt allemaal weer positieve energie. Ik heb voordat ik op vakantie ging een leuk functioneringsgesprek gehad, waarbij ik eventueel als het kan en ik dat wil naar een kinderdagverblijf mag en dan mag helpen met het opstarten hiervan!!!

En dan ook nog op een peutergroep! de leukste groep die er is....
Dus hierover heb ik aankomende woensdag een gesprek en hoop zo dat het door kan gaan, want dat zou mij echt een hele mooie uitdaging geven!
Ik hoop dat het met de rest van de dames ook goed gaat! En ik houd jullie in de gaten, maar zal even iets minder actief zijn...
liefs
Maaike