Lieve lieve lieve meiden,
Ten aller eerst wat balen dat bij jullie toch de menstruatie is doorgekomen,
Ik schrik hier toch best wel van want ik had echt hele goede hoop en verwachtingen deze ronde bij jullie.. Ook door bepaalde dingetjes, of juist niet de dingetjes,
Ik vind het heel erg lieverds, pff

ik baal hier stevig van dus snap dat jullie het helemaal rot vinden, mag ik jullie heel veel succes wensen in deze nieuwe ronde, en heel veel succes met de nieuwe behandeling, jullie verdienen het zo hard..
Lieve dames op het wachtbankje heel veel succes, hoop dat er iets heel moois uit gaat komen deze ronde..

daar duim ik heel gard voor ..
Lieve dames die in hun laatste weekjes of daagjes zitten heel veel succes, sterkte, geluk en een voorspoedige bevalling gewenst,

ik denk aan jullie
Lieve meiden, met een bezoek aan het ziekenhuis, of verloskundige, kraambureau enz, heel veel succes, kijkplezier enz ..
Ik vergeet jullie echt allemaal niet.. Onthoud dat .. Ondanks alles denk ik ook aan jullie :'-(
Sorry dat ik niet op iedereen kan reageren, maar dat komt goed zodra het beter gaat met me moeder, ik dacht jullie hebben allemaal weer naar me gevraagd en me moeder ik moet jullie even sturen..
Even update van me moeder :
ik ben erg emotioneel eronder :'-(
Het gaat niet goed met me moeder, ze heeft vocht achter haar longen, en ze heeft een longontsteking, ze zit aan een antibioticakuur, ze heeft koorts, haar bloeddruk is te hoog, krijgt extra zuurstof, word vaak verneveld, en het ergste haar nier wil op dit moment niet werken voor twee :'-( hoop heel gauw dat ze opknapt

en vind het zo eng, bang dat ik haar kwijtraak

pff
Update van mij :
Zoals ik al zei erg emotioneel, maar denk dat dat door alle spanningen komt, ik heb mijn moeder inderdaad wel verteld dat ik zwanger ben, 14 maart werd ze dus geopereerd en 12 maart op me nod heb ik het haar gelijk verteld, het is een heel dubbel gevoel

poeh .. Ik ben zo verdrietig op dit moment.. Vind het zo erg voor haar, heb nog steeds krampjes, maar jullie vertelde natuurlijk al dat dit erbij hoort, ik hoop het allemaal, ik heb nog steeds zere borsten, verder voel ik eigenlijk niet heel veel, misschien een beetje moe, maar verder niet veel, hoop dat dit wel goed zit .. Pff vind alles dood eng
Liefs dikke kus van mij x x x
Denk aan jullie,