Lieve allemaal,
Jullie zullen misschien jullie eigen wel afvragen waar ik al dagen ben, ik heb nu even internet via mijn vriend, dus vandaar dat ik nu even kan sturen, ik wil even zeggen voor de meiden die mijn prive al benaderd hebben, sorry ik ga daar later op antwoorden, want ik kan nu even niet op internet..
Wij zijn over gestapt na een andere provider, voor onze tv en internet, sinds dat wij over zijn gestapt naar Tele 2 gaat dus alles fout, het is een wan verbinding( telefoon lijn ) op de een of andere manier word op de server die ons verbinding hoort te geven de lijn Geblokkeerd, en krijgen wij geen internet

ik baal hier sterk van, ik kan onze berichtjes niet lezen helemaal niks, ik heb de afgelopen dagen met me kop zowat tegen de muur aangelopen, want werd helemaal gek van mezelf..
Heb niet heel goed nieuws gehad :'-( en ben vandaag rond de klok van kwart over drie ongeveer ONGESTELD geworden, wel 1 dag eerder, want me nod is eigenlijk morgen

ik zit er wel helemaal doorheen.. En had echt verwacht van nou misschien deze ronde toch raak, en zijn de vervolg scans, behandelingen niet nodig in het ziekenhuis.. Helaas.. Pff rot duivels

ik voelde het al aankomen, en me temperatuur ging de laatste dagen met sprongetjes naar beneden, en toen wist ik het al, vier a vijf dagen geleden al..
Weet dat ik er nog ben, maar even niet hier vanwege dat stomme internet
Hoop dat ik snel weer met jullie kan babbelen, want mis jullie ..
Jullie zullen misschien weer dagen even niks horen, maar wou jullie toch op de een of andere manier op de hoogte brengen van dit alles
Hoop dat met jullie alles goed is .. ?
Dat de scans, behandeling of onderzoeken , klusperiodes goed zijn verlopen, en dat er een hoop positief nieuws is, ik hoop echt waar dat ik jullie heel gauw weer spreek...
Veel liefs dikke kus van mij, denk aan jullie
En mis jullie..
Ik ben misschien even niet hier, maar denk wel aan jullie
Xxxx Bianca xxx
P.s ik weet dat vele misschien nu denken Uhm dan kan je toch ook via je mobiel op brabbels komen, maar op de een of andere manier is dat bij mij niet goed mogelijk, alles staat door elkaar .. Pff :'-(