@eesliefde, nee ik vind je niet egoistisch! je achtervolgt je liefste wens. Ik nsap je volledig maar ik snap ook dat je vriend het er moeilijk mee heeft, is toch een stukje mannelijkheid. Gewoon veel blijven praten met elkaar. Mijn man heeft wel zwemmers maar hele slechte en echt heel weinig. Na dat nieuws wilde hij eerst bijna niet eens meer klussen, had toch geen zin vond hij. Hij voelde zich de schuldige aan dat we maar geen kindje mogen krijgen. maar ik neem hem niks kwalijk, we proberen het samen en bij wie het "mis" is, maakt helemaal niet uit want het is een probleem van ons samen. Ik neem aan dat jullie Rijnstate wel besproken hebben? Wat vond hij daar van? Ik hoop voor jullie dat hij het gauw een plekje kan geven en dat jullie goed nieuws krijgen van Rijnstate, zijn jullie weer een stukje dichter bij jullie droom
@Maaike..... Je zit nog dagen voor je nod dus inderdaad positief blijven! Ik hoop het zo voor je meis!!!!! Stort je maar lekker op je werk vandaag met je gedachte op nul. Laat wel even wat weten vanavond. Ik ga duimen voor je want licht roze is nog niet verkeerd!