Hallo dames,
Het is zover! Ik heb vandaag de tweede echo gehad. Een van de eitjes is tot bijna 19 mm gegroeid. Ik krijg morgenavond Pregnyl spuit en donderdagochtend de behandeling. Ik vind het superrr spannend!
Eva, ik ben het helemaal met Dame eens. Vrouwen praten graag over hun problemen, mannen juist niet. Je staat er niet alleen voor. Je partner zit er ook mee en heeft nog moeilijker, alleen hij heeft er moeite om zijn emoties te uiten.
Hier vind je meer info en ervaringen van de mensen, die in hetzelfde schuitje zitten.
http://www.freya.nl/web_folders/folder3.php
Hier is ook telefoon nummer, waar jullie om advies kunnen bellen.
http://www.freya.nl/web_adressen/lees_adres.php?smnr=3&SUBCAT=Persoonlijke%20vragen
Dit is heel vervelend dat jullie geen info van de gynaecoloog hebben gekregen. Jullie kunnen altijd nog voor de second opinion naar een andere kliniek gaan. Geen paniek, meid. Wees geduldig en vraag om vervolg onderzoek bij je partner.
Samen komen jullie er doorheen. Geef hem wat tijd en blijf met elkaar praten.
Ik leef met je mee, meid.
Dame, ik hoop dat je test over paar dagen dik positief wordt!
Lisa, succes morgen met jullie gesprek! Hulp komt steeds dichterbij!
Succes allemaal!
XXX
Sophia