Lieve Bianca, Sorry voor alles wat er in je leven gebeurt nu, ik denk aan je ookal ben ik weinigg op het forum. Sterkte met je moeder en probeer te genieten van je buik. x
Meiden want gaaf om jullie zo trots te zien op de zwangerschap, prachtig..
Sophia komt wel goed! moet gewoon
Poesh
Ik wil zo graag proberen om wat meer weer te kletsen, ik lees echt alles mee maar kan het niet opbrengen om te reageren. Ben druk (Overhuizen, zijn huis opgezegd eindelijk en officieel hier erin, dus ook 2 inboedels nu in 1 huis en t is 1 grote zooi want we kunnen t niet echt kwijt, dus ben erg gestressed) Daarbij ben ik erg druk met werk.
Wij zijn nogsteeds bezig, en op dit moment snap ik er niet veel van eigenlijk.
Mijn laatste ongesteldheid was heel anders dan andere, lang vloeien, maar eigenlijk alleen met afvegen voornamelijk... Normaal gebruik ik super of superplus tampons, en nu had ik genoeg aan normaal, en eigenlijk was het niet echt nodig.....
Voor de zekerheid zwangerschaps test gedaan omdat ik 3 kilo!!! aan ben gekomen in 7 dagen, zonder dat ik rare dingen gegeten heb. (En nu weer een kilo deze week)
Vandaag is mijn eisprong volgens berekeningen en APP, maar mijn ovulatietesten geven niks aan (Alleen een hele lichte streep na een minuut of 5)
Duss, ik niet snap. Misschien is mn baarmoeder in de war. who knows.