Lieve Sophia
Dank je wel lieverd, voor je felicitatie

En bedankt voor je lieve woorden ..
Liefs Bianca xxxxx dikke kus
-.-.-.-.-.-.-.-.-

.-.-.-.-.--.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

-.-.-.-.-.-
Lieve Bloem
succes en sterkte vandaag met de echo
En ook jij nogmaals bedankt voor alle felicitaties

Liefs xxx dikke kus
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-

:-:-:-:-:-:-:--:-:-:-:-:-:-:

:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:

-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:
Lieve poesh
Bedankt voor je lieve woorden
Ik klus zoiezo nog even door en dan joepend op wat moois
Ook jij bedankt voor de felicitatie, gaat het verder allemaal een beetje ?
Liefs xxx van mij
!-!-!-!-!-!-!-!-!-!-!-

!-!-!-!-!-!-!-!-!-!-!-!!-!-!-!-!-!

-!-!-!-!-!-!-!-!-!-!-!-!-

!-!-!-!-!-!-!-!-!-!-!
af en toe moeten ik opletten dat ik niet hetzelfde naar sommige dames stuur, want met vele van jullie zit ik ook in veel andere forums hahaha..
Soms een beetje verwarrend maar probeer me best te doen hahaha, om overal net wat anders neer te zetten hahaha
()()()()()()()()()()

()()()()()()()()()()()()()()()()

()()()()()()()()()()()()

()()()()()()()()()
Hoe is het met de andere meiden ?
Hoop dat het goed gaat met jullie..

Voor de klussers good luck, duim voor ons

Voor de wachters, succes en sterkte.. Snap de onzekerheid

Voor de meiden die met hun nieuwe behandeling gaan beginnen,of de meiden met hun eerste behandeling heel heel heel veel succes en sterkte en bid voor jullie dat er in de nieuwe ronde een mooi wondertje mag ontstaan, ik hoop echt waar dat deze nieuwe maand, dus de maand januari nog en februari een hele hoop positieve testen en verhalen en foto's komen..

Voor alle meiden met hun duivels die weer is zijn doorgebroken, vind het sneu voor jullie, maar kop op, geduld word beloond, succes met de volgende NIEUWE RONDE, EN WIE WEET KAN HET ZOMAAR IS RAAK ZIJN
LIEFS BIANCA xxx
".".".".".".".

"."."."."."."."."."."."."."."."."."

."."."."."."."."."."."."."."."."

.".".".".".".".".".".