Wie is er ook al langere tijd bezig om zwanger te worden? - Zwanger worden forum

bianca1986 - schreef op 18-04 om 16:46
Hoi Sharon, 

Ik heb even een prive berichtje bij je achter gelaten  

Liefs Bianca
3430 antwoorden en 48129966x bekeken
lisaaaa&milan - schreef op 18-04 om 16:58
Sharon, ja mij eerste iui behandeling meteen raak
- schreef op 18-04 om 18:40
Sharon, volgens mij is de timing goed. Succes morgen!
sharon - schreef op 18-04 om 19:38
Bianca bedankt voor je berichtje. Ik heb er op geantwoord. Sophia Hoe gaat het met jouw? Amaai lisa dat is knap.
sharon - schreef op 18-04 om 19:39
Bianca bedankt voor je berichtje. Ik heb er op geantwoord. Sophia Hoe gaat het met jouw? Amaai lisa dat is knap.
sharon - schreef op 18-04 om 19:39
Bianca bedankt voor je berichtje. Ik heb er op geantwoord. Sophia Hoe gaat het met jouw? Amaai lisa dat is knap.
Mommy - schreef op 19-04 om 00:42
Hoi Maya,
Wat spannend allemaal meis! Ik vindt het een goede beslissing van je gyn, alle zekerheid voor je kleine!
Ik wil je alvast ontzettend veel succes wensen! Blijf goed doorademen en doe wat jij op dat moment prettig vindt. Luister naar je gevoel en neem echt rust en afleiding tussen een wee. Ik kan je dat als tip geven!
Dat je haar maar snel in je armen kan sluiten en dat alles goed met haar is!

Bianca; veel plezier en succes bij je echo, lekker je ukkie weer zien! Is altijd spannend maar alles is vast prima in orde!

Liefs Joy
bianca1986 - schreef op 19-04 om 17:11
Lieve dames, 

Ik wil jullie alleen fijne paas dagen wensen.. 
Hoop dat er deze komende tijd heel veel mooie dingen hier mogen gebeuren..
Ik denk aan jullie allen, en duim voor jullie  



Liesseling is je vruchtbare periode aangebroken ? Heel veel succes meis.. 


Lieve Maya ik wil je alvast heel veel succes en sterkte wensen deze laatste daagjes..
Nu nog even de paasdagen vieren en dan ben jij dinsdag kersverse moeder hihi
Dat klinkt leuk  goed luisteren naar jezelf, en komt allemaal goed mop..
Vind het goed dat de gynaecoloog je zo goed in de gaten houd, en dat dit besloten is, ik denk dat dit voor jouw ook gewoon wel oplucht, en veel onzekerheid weg neemt.. Je zit toch steeds met bepaalde vragen of je kleintje het nog wel goed doet enz.. Dit is denk het beste wat je met je gynaecoloog samen had kunnen besluiten  nogmaals good luck, duim voor je en denk aan je..
Liefs Bianca x 



Met de rest van de meiden alles goed verder ? 


Liefs Bianca
sharon - schreef op 19-04 om 18:53
Hallo iedereen,

Vandaag heb ik mij tweede iui gehad. Er waren 46miljoen zaadcellen en na de wassing nog 22miljoen. We zullen zien.
Bianca voor u en natuurlijk voor de andere dames ook een fijne pasen gewenst!
- schreef op 19-04 om 19:03
Sharon, goede aantallen! Jullie hebben er goede kans deze ronde! Heb je voor de behandeling pregnyl gehad om het eitje te laten springen of was het tijdens je natuurlijke eisprong?
Maya - schreef op 19-04 om 19:28
Joy, Bianca en Sophia jullie zijn echt lieve schatten. Bedankt voor het succeswensen en aan mij denken as dinsdag. Joy ik ga proberen je tips te gebruiken. Bianca deze beslissing heeft mij ook veel rust gebracht. De laatste controle was ook gewoon de druppel. Hoe langer je wacht hoe meer kans op complicaties bij ons meisje. Ben erg opgelucht en super blij dat we dinsdag kunnen beginnen. Sophia jij ook bedankt en hoop ook op een niet te lange bevalling. Ik laat het jullie weten.

Liefs maya
bianca1986 - schreef op 19-04 om 21:06
Lieve Maya, 

Even speciaal voor jou, 

We denken aan je, liefs Bianca x
Maya - schreef op 19-04 om 21:21
Lief... dank je! Xxx
Poesh - schreef op 20-04 om 07:21
@Maya, heel veel succes dinsdag!

@Sharon, heel veel succes, we duimen voor je dat het deze keer wel lukt!
lisaaaa&milan - schreef op 20-04 om 09:49
Iedereen fijne paasdagen!
Wipeout - schreef op 20-04 om 14:47
maya; heel veel succes bij je bevalling! 

Iedereen hele fijne paasdagen, hier druk aan het aftellen naar de 25e april dat ik ga leren prikken, zodat ik hopelijk begin mei kan beginnen met hormonen. Even afwachten wanneer mijn menstruatie gaat beginnen en of de uitgangsecho goed is!
Ik houd jullie op de hoogte!

liefs,
Maaike
sharon - schreef op 20-04 om 15:45
@sophia: ja ik heb pregnyl gekregen... denk wss gewoon terug als ondersteuning. Hoe gaat het met u? Voel je iets van het stilleggen van je eign cyclus?

@poesh: bedankt voor het duimen! Ik gun het u ook van harte, je hebt al zoveel meegemaakt.
- schreef op 21-04 om 11:06
Maya, veel succes voor morgen!

Sharon, ik ben een emotionele wrak. Het is helemaal niet leuk
Duim voor je dat je tweede iui succesvol is!

Hoe gaat het met de andere dames?

Liefs,
Sophia
Maya - schreef op 21-04 om 12:17
Dank je sophia. Jij ook veel succes deze ronde. Lijkt me niet makkelijk om door alle hormonen heen toch vrolijk te blijven. Sterkte en blijf van je afschrijven en praten dat lucht op. Dikke knuffel.

Wipeout - schreef op 21-04 om 12:11
sophia; wat balen dat je zo last heb van die medicatie! Hopelijk kan je straks zeggen dat het het allemaal waard is geweest!

Hier gaat alles weer goed. Heb veel moeite gehad met de geboorte van mijn neefje.... Dat arme kind kan er natuurlijk helemaal niks aan doen, maar het was een week vol emoties! Gelukkig aankomende week druk met t werk en vrijdag leren prikken. Best spannend allemaal!

Maya; wel een mooie datum 22 april  Ag elke datum is mooi als je wondertje geboren mag worden!

Ik houd jullie in de gaten, maar heb het best druk met werk, studie, verbouwing, neefje en ga zo maar door!

liefs,
maaike
Maya - schreef op 21-04 om 12:25
Lieve maaike jij ook veel succes met prikken straks. Gefeliciteerd nog met je neefje. Snap dat je blij bent voor hun maar dat het wel gaat knagen bij jou. Kun je niets aandoen hoor. Jouw wondertje komt er ook aan echt. Blijf erin geloven hoe verrot het soms ook is jouw tijd komt ook.

Ik hoop dat ik ons meisje morgen op deze wereld mag welkom heten. Kan ook paar dagen duren volgens gyn dus geen idee. Heb al verschillende keren spullen in de koffer gedaan en er weer uit gehaald omdat het teveel is. Pff ben niet zo goed in koffers pakken. Met vakantie pak ik ook altijd te veel in.
lisaaaa&milan - schreef op 21-04 om 12:43
Lieve maya, 

Veel su6 meis, denk aan je.
Poesh - schreef op 21-04 om 14:46
Maya, heel veel succes voor morgen!
Mommy - schreef op 21-04 om 19:29
App loopt vast sorry!
Mommy - schreef op 21-04 om 19:29
App loopt vast sorry!
Mommy - schreef op 21-04 om 19:29
App loopt vast sorry!
Mommy - schreef op 21-04 om 19:29
App loopt vast sorry!
lisaaaa&milan - schreef op 21-04 om 19:39
Spannend wipeout!
Wipeout - schreef op 21-04 om 20:13
lisaaa; tnx! jij ook nu ook de 12 weken grens over  wat fijn! Het is allemaal erg spannend! Gelukkig heel veel werken deze week, dus geen tijd voor zenuwen hihihi
lisaaaa&milan - schreef op 21-04 om 22:03
Ja lekker hoor!
Wipeout begrijp ik, ik heb ook zelf moeten prikken,vondt het in het begin ook spannend maar naar paardagen wen je er aan,su6 meis

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!

Ga naar pagina ...

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103