Lieve joy,
Ten aller eerste wat een mooie profiel foto, en wat een mooie buik
Echt heel gaaf, hoop dat ik ook zo een mooie buik mag krijgen
Bedankt voor je super lieve berichtje,
Misschien wil ik inderdaad soms wat snel met me moeder, ze heeft nog veel vocht in haar buik, wat ook nog gigantisch veel pijn doet.. Er zit echt een hele grote bal nog in haar buik, een grote bloeduitstorting., bedankt dat je nog even bevestigd dat het wel klopt allemaal, over de krammetjes enz ( nu ben ik dubbel en dwars gerust gesteld

erg fijn..
Gelukkig is het wat rustiger met je huid, mag ik vragen wat je precies heb?
Als je er liever niet zo open en bloot over wil praten dan begrijp ik dat ook, ik vraag dit namelijk omdat ik ook veel problemen heb met me huid

Als je meer stress heb merk je dat dan ook aan je huid / gezicht enz ..
Poeh de laatste twee weekjes echt spannend allemaal, en dan echt van je prinsesje genieten

Ja ik geloof soms best dat dat allemaal al erg pijnlijk is en voelt, helemaal als ze wil draaien of iets waar gewoon bijna geen ruimte meer voor is..
Lekker dat verder alles al klaar staat zoals je wiegje en het bed, heerlijk jij bent er dus gewoon helemaal klaar voor, ook fijn hoef je daar in ieder geval noet meer over te stresse hihi
Succes voor morgen alvast bij de verloskundige, hoop dat alles er weer netjes uitziet
Ow ja hihi voordat ik het vergeet, ik heb tot nu toe geen andere kwaaltjes ..

Uh, nog heel lang houden zo hoop ik hahahaha
Liefs Bianca
Fijne avond