Sophia, deze ronde totaal geen voorgevoel of kwaaltjes, maar ik ben te druk bezig met gezondheid van mijn ventje.. Er is een knobbel in zijn schildklier ontdekt, vrijdag volop onderzoeken gehad, woensdag weten we resultaat of het al dan niet kwaadaardig is.. 13 mei bijkomende scan om te kijken of het in een actief deel of niet actief deel ligt, ligt het in een niet actief deel halen ze het sowieso weg, ligt het in een actief deel en is het goedaardig dan valt het te bespreken, wellicht als ze te veel moeten wegsnijden doen ze het liever niet aangezien je aan de medicatie moet nadien.. Dus door al die dingen en mijn eigen gezondheid, verkoudheid die blijft aanslepen, heb ik er totaal geen idee van. Wel is het een enorm rare cyclus geweest, veel langer slijmverlies gehad dan anders... Maar we zien wel, nod staat hier op 12 mei zie ik, dat is de uiterste datum, het valt tussen woensdag (7mei) en maandag (12mei).
Ook door die reden (gezondheid van ventje) ben ik de afgelopen tijd heel zelden aanwezig, of toch niet heel actief aanwezig hier op het forum.. Ik had net het nod mei geopend, en dat wil ik wel onderhouden, dus het lijstje bijhouden, maar dan is er vaak te weinig tijd over om hier ook nog iets te komen schrijven. Ik blijf wel aan jullie denken, ook blijf ik duimen voor jullie dames!