Wie is er ook al langere tijd bezig om zwanger te worden? - Zwanger worden forum

Mommy - schreef op 08-10 om 13:16
He Dames,

Chantal; Meid van harte gefeliciteerd! Super hoor, ben benieuwd naar je bloeduitslag.

Bloem; Succes morgen voor je man! Jammer van je ei, ik hoop dat, als het niet anders kan, jullie dan spoedig met icsi kunnen beginnen.

Hier gaat alles goed, echo gehad maandagochtend en alles ziet er prima uit. Kleine bewoog lekker en combinatietest gedaan. Volgende week uitslag.
Voor wie de echo wil zien; staat op mijn profiel.

Succes allemaal,
Liefs Joy
3430 antwoorden en 48129771x bekeken
- schreef op 08-10 om 18:50
Kreeg vanmiddag te horen van de assistente dat ik geen bloedtest krijg :-( de uitslag van de zwangerschapstest was genoeg vond ze. Ook omdat ik symptomen heb van zwanger zijn. Kreeg een kaart mee van de verloskundige en daar kon ik het me doen. Snap het ergens wel natuurlijk, kost allemaal geld. Maar wilde het gewoon graag weten tegen me onzekerheid ofzo.... Maar geen uitslag dus dames....
Bloem1983 - schreef op 09-10 om 06:37
Youhoeeeee Chantie is zwanger jippieeeeee gefeliciteerd meissie geniet er lekker van!!!

Xxxxc
- schreef op 08-10 om 19:49
Dank je wel Sophia,
Nee ben even een tijdje niet meer op het forum geweest. Mijn man wilde vanaf januari al naar de arts en ik heb dat altijd tegen gehouden. Toen werd ik in april zwanger zo blij dat we waren zo verdrietig waren we 7 juni :-( 2 maanden nog geprobeerd en toen was ik het ook zat we waren nu 2 jaar verder een wilde wel eens weten of alles goed zat. Toen we de eerste afspraak hadden staan bij het ziekenhuis, besloot ik om alles los te laten op de natuurlijke manier. Geen forum meer geen ovutesten of de zwangerschapstest al klaar hebben liggen rond de nod. Geen obsessie meer eigenlijk want dat was zwanger worden voor mij inmiddels. Dus ik denk dat de meest "gehate" opmerking voor vrouwen die zwanger willen worden toch klopt... Je moet het loslaten bij mij werkte het schijnbaar... Ik hoop voor jou ook op een wondertje ik begin langzaam te geloven dat alles mogelijk is voor ons allemaal :-)
- schreef op 08-10 om 20:25
Dank je voor de mooie woorden, Chantie. 
Maakt niet uit dat je geen bloedtest krijgt, want je zw test is overduidelijk!
Je hebt trouwens een mooie banner op je profiel geplaatst. Hoe heb je dat gedaan?
Geniet van je zwangerschap!
- schreef op 08-10 om 20:32
Lisa: 15.10.2013 NOD ---> 24j, 3 jaar bezig  
Sophia: 17.10.2013 NOD ---> 32j, ronde 18    
Melsed: 20.10.2013 NOD ---> 33j, ronde 19     
Maaike: ? NOD --> 25 jaar           
Bloem1983: 29 jaar, ronde 18, 12.10.2013 - FM IUI. rond 25.10.2013 NOD 
Kruimel: 21 jaar, 1 jaar bezig, 3de ronde clomid.             

Chantie: 34 jaar, na 2 jaar zwanger! 
Heaven: 24 jaar, na 10 maanden  zwanger !    
Maya: 30 jaar, na 5 rondes na mk  zwanger!     
Joy: 27 jaar, na 8 rondes (15 maanden)  zwanger ! Uitgerekend in april 2014
Angel: 31 jaar, na 18 rondes  zwanger!  22 okt - 20 weken echo. Uitgerekend in maart 2014     
Sammii: 24 jaar, na 21 rondes  zwanger!  Uitgerekend in maart 2014          
Ster Nynke: 28 jaar, na 11 rondes    zwanger  van een zoontje! Uitgerekend in januari 2014    
Maja : 27 jaar, na 4,5 jaar  zwanger ! 12.09.2013 bevallen van een dochtertje! 

Veel liefs, 
Sophia
- schreef op 08-10 om 20:34
Chantie, hoe oud ben je?
- schreef op 09-10 om 06:30
De banner heb ik via lilypie. Kun je hele leuke banners maken! Ik ben 34.

X Chantal
Maya - schreef op 09-10 om 11:07
Chantal gefeliciteerd!!! Zo zie je maar nooit opgeven en erin blijven geloven want het kan allemaal dames.

Ik geloof nooit zo in het loslaten en dan komt het wel. Denk eerder dat alles onder de juiste omstandigheden er voor zorgt dat er een zwangerschap tot stand komt. Dit geeft wel weer hoop voor de dames die nog bezig zijn . Ga in iedergeval voor jullie duimen.

@ joy super echo echt mooi om te zien dat het al een mini mensje is geworden! Hoe is het met je misselijkheid?

Ik mag volgende week woensdag voor de 12 weken echo en krijg dan ook gelijk de Nekplooimeting en de uitslag. Vind het super mooi om te zien hoe ukkie groeit.

Nou ik blijf jullie volgen en hoop deze maand nog meer leuke berichtjes te lezen

Liefs maya
Poesh - schreef op 09-10 om 11:42
He dames,

mag ik mij hier aan toevoegen? Of liever niet? Weet niet wat jullie verstaan onder lang bezig zijn, maar als ik eens kijk zie ik dat jullie veel langer bezig zijn dan mij..
Voor diegene die mij niet kennen zal ik kort de situatie schetsen:

eind februari gestopt met de pil, cyclus van 40 dagen en daarna in cyclus van 80 dagen zwanger, helaas is dit misgelopen op 9 weken zwangerschap in een spontaan miskraam, eind juli... Nu, 71 dagen verder is mijn cyclus nog steeds niet op gang gekomen.. De miskraam heeft een plekje gekregen, en we willen zo graag verder, maar we hebben het advies gekregen om 1 ms af te wachten.. En dit doen we dus ook. Maandag bloed laten nemen, en er is zelfs nog geen eisprong in zicht.. Dus zeker nog 3-4 weken te gaan voordat ik mijn ms mag verwachten...
Soms denk ik, ik laat het gewoon los, maar dit lukt me echt niet.. Zeker niet als iedereen rondom jou 'zomaar' zwanger lijkt te worden.. Net nog bericht gehad van een bevalling, en zo staan er me nog 2 te wachten.. Waarvan 1 van een collega die een maand eerder dan mij was uitgerekend. En dat steekt nog het meest, haar zie ik elke dag, die buik die groeit,... We hadden dit samen kunnen doen en de mooie en minder mooie momenten van zwanger zijn kunnen delen... Nu ontloop ik de verhalen soms liever, omdat het me nog te veel kwetst...
Hoe dan ook, ik weet dat ik eigenlijk nog niet te klagen hebben, 90% van jullie (als het niet meer is) zit in de medische molen... En zijn al 2 of meer jaren bezig...

Ik hoor het wel, als jullie er liever niemand meer bij hebben, geen probleem en anders kom ik hier ook nu en dan eens rondhangen.
Bloem1983 - schreef op 09-10 om 11:50
Lieve Poesh,

Natuurlijk ben je van harte welkon! We kennen elkaat al van de juni of jili club. En ik weet van je verdrietige miskraam ontzettend intens en heftig lijkt me dat. Ik zou zeggen kom er lekker bij en schrijf van je af dat geeft jr hopelijk wat rust. Want idd lijkt t me erg heftig om de groeiende buik van je collega te zien. Xxxx
lisaaaa&milan - schreef op 09-10 om 13:18
kom er lekker bij poesh! net zoals wij ben jij ook even goed welkom!
Poesh - schreef op 09-10 om 15:50
Dank jullie wel meiden

Bloem, hoe is het nu met jou?

Lisaa, en met jou natuurlijk ook?
lisaaaa&milan - schreef op 09-10 om 17:00
@ poesh

het gaat goed met me! alleen meestal als ik rondt rondt me nod zit.. ( wachtbankje ) dan doet me buik altijd pijn en zenuwe.. en dat gaat pas weg zodra me ms er is.. 
Vandaag een Nieuwe fiets van me mannetje gehad! nog voor me verjaardag!! ben er onwijs blij mee..
ik wist dat ie iets had besteld maar had dit niet kunnen denken haha!
Poesh - schreef op 09-10 om 17:32
@Lisaa, oh leuk een nieuwe fiets. Nog een gelukkige verjaardag, weet niet wanneer het was?  Ja het wachtbankje is nooit leuk eh.. Ben hier heel mijn agenda aan het vol plannen voor de komende maand, zodat ik er zo weinig mogelijk aan kan denken of mee bezig zijn.
lisaaaa&milan - schreef op 09-10 om 22:43
ja inderdaad poesh! ben er wel erg blij mee!!
23 september was ik jarig ongeveer 2 weken geleden... 
vanavond zijn we bij kennisen geweest, en mogt ik lieve kleine dewi weer vasthouden & flesgeven hihihi, dat voelde goed! en op dat moment nergens aangedacht was zo intens met haar bezig haha
het gevoel wordt wel als maar groter als ik zulke lieve babys vast houd

Slaaplekker Meiden!
Poesh - schreef op 10-10 om 05:37
Lisaaa, heel herkenbaar.. Op het moment dat ik bezig ben met baby's of kleine kindjes ga ik er zodanig in op dat ik voor niks anders aandacht heb. Maar als ik dan terug naar huis ga voel ik me minder prettig omdat het gevoel alsmaar sterker word of de wens alsmaar groter...
Poesh - schreef op 10-10 om 06:23
Even vlug een update, net bij de ha geweest.. Als ik binnen 3 weken mijn ms niet heb moet ik op controle bij de gyn...
melsed - schreef op 10-10 om 12:38
Hallo allemaal,

sorry maar de laatste weken niet meer op het forum geweest. Ik zat er eigenlijk een beetje door na mijn laatste ongi. Ik had er weer zo op gehoopt en op mijn werk ook wat problemen en ik zag het allemaal niet meer zitten. Mijn vriend wil ook nog niet mee naar die medische onderzoeken en pfff.
Ik heb het deze maand van mij proberen af te zetten zo goed als ik kon en niet getempt. Normaal is nu mijn ei al gesprongen en volgende OND zou 20 oktober moeten zijn.
Volgende week gaan we op citytrip naar Marrakech dus daar zal ik ook wel mijn gedachten kunnen veranderen.

groetjes
Mel
- schreef op 10-10 om 13:20
Hoi melsed,
Slopend he al dat wachten en hopen. Gelukkig dat jullie op vakantie gaan! Kun je een beetje bijkomen. Maar waarom wil je vriend niet mee naar de dokter als ik vragen mag?
lisaaaa&milan - schreef op 11-10 om 10:08
Dames ik heb officeel nu een afspraak in het ziekenhuis lopen, over de behandelingen vanaf Januari, 4 november hebben we onze eerste afspraak staan!! best spannend.. komt nu aardig snel in de buurt.
kruimel - schreef op 11-10 om 10:29
Wat goed lisa! Beter dan in december, en het is zo 4 november!


xKruimel
Poesh - schreef op 11-10 om 10:44
Lisaa, wat goed meid! Het zal, zoals kruimel zegt, vlug 4 november zijn. Dan kunnen jullie je eindelijk wat beter beginnen voorbereiden op de medische molen.
Wipeout - schreef op 11-10 om 12:34
Hey meiden,

Net gloeduitslag van mij terug en deze is negatief op chlamydia.... Dus dat is mooi.... Volgende week levert mijn vrind zijn zaad en urine in 1x in dus moeten we dat een afwachten.... 
We hopen dat het niet nodig is en we voor die tijd zelf zwanger zijn, maar is dat niet zo is alles alvast in gang gezet! 

Liefs,
Maaike
lisaaaa&milan - schreef op 11-10 om 14:42
spannend wipeout!!


dankjullie voor de lieve berichtjes! ja het gaat nu wel hard.. over 4 weken gaan we al naar het ziekenhuis, ik ben benieuwd hoe dat gesprek zal zijn.. !!
- schreef op 11-10 om 19:14
Kruimel en Bloem, heel veel succes morgen, meiden! Ik ga voor jullie duimen!

Ik zal morgen op de andere berichten reageren. Heb een drukke werkweek achter de rug. Ben nu uitgeput...

Fijn weekend allemaal!
Sophia
Bloem1983 - schreef op 12-10 om 09:06
Ha Sophia en andere dames,

Ik ben net weer bij de kliniek geweest.....mn eitje ismaar 0,5 mm gegroeid. Nu weer hormoon stimulerende spuitjes gekregen voor 5 dgn en moet dinsdag terug voor echo. De gyn vertelde dater een kans was dat er wat meer eitjes rijpen. Maar ik zei opzich maakt dat niet uit. Dan hebben we meer kans dat er via iui één eitje bevrucht wordt.....althans als t zaad van mn man mee wil werken. Dus de tijd zal t leren....nu terug op t wachtbankje in de hoop dat er een eitje goed rijpt.

Fijn weekend allemaal dames.

Xxxxx
lisaaaa&milan - schreef op 12-10 om 09:19
@ spannend bloem!! 
ik duim en denk aan je !
Bloem1983 - schreef op 12-10 om 10:27
Thanx lisaaaaaa,

Hoessie met jou meissie?
lisaaaa&milan - schreef op 12-10 om 10:42
@ bloem

met mij gaat het eigelijk wel goed!
heb de afgelopen dagen veel informatie gelezen over de behandelingen, IUI/IVF/ISIC  
nu komt me nod in de buurt, aankomende maandag is me cyclus van 29 dagen.. ik wordt meestel tussen 30/39 dagen ongesteld... dus het is even afwachten! 
hoe bevalt bij jou de IUI?

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!

Ga naar pagina ...

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103